مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-04-27سياسي

ظریف به همتای هلندی تبریک گفت


وزیر امور خارجه ایران در پیامی به همتای هلندی ضمن تبریک روز ملی این کشور، بر همکاری کشورها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و تقویت روابط دوستانه ایران و هلند در زمینه های مورد علاقه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی برای استف بلاک وزیر خارجه هلند، روز ملی این کشور را تبریک گفت و برای مردم و دولت هلند، سعادت و بهروزی آرزو کرد.

  در این پیام، ضمن تأکید بر همکاری کشورها در سطح جهانی برای مقابله با شیوع ویروس کووید-19، ابراز امیدواری شده که با تلاش و اراده مشترک، روابط دوستانه 2 کشور در زمینه های مورد علاقه طرفین بیش از پیش توسعه یابد.

استف بلاک وزیر خارجه هلند دوم و سوم اسفند ماه سفری 2 روزه به ایران (اصفهان و تهران) داشت و شنبه سوم اسفند ماه در میدان مشق سابق و در محل وزارت امور خارجه مهمان محمدجواد ظریف بود.

براساس اعلام وزارت خارجه ایران، برجام، اینستکس، ابعاد ترور سردار شهید سلیمانی، شرایط جاری در عراق، افغانستان، یمن و سوریه و نیز سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی از مهمترین محورهای گفتگوی دو وزیر خارجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف به همتای هلندی تبریک گفت

ظریف به همتای هلندی تبریک گفت