مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-04-27بين الملل

ژنرال های اسراییلی از احتمال تحقق طرح های الحاق کرانه باختری کاستند


سفید اعلام کردند مساله اعمال حاکمیت اسراییل بر شهرک های کرانه باختری و الحاق غور اردن و شمال بحرالمیت یک مساله تمام شده نیست و ممکن است این طرح ها کاهش یابند و در نهایت الحاق اراضی به الحاق مجتمع شهرک های غوش عتصیون بین بیت لحم و الخلیل محدود شود.

- منابع نزدیک به حزب آبی-سفید اعلام کردند مساله اعمال حاکمیت اسراییل بر شهرک های کرانه باختری و الحاق غور اردن و شمال بحرالمیت یک مساله تمام شده نیست و ممکن است این طرح ها کاهش یابند و در نهایت الحاق اراضی به الحاق مجتمع شهرک های "غوش عتصیون" بین بیت لحم و الخلیل محدود شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، این منابع اعلام کردند: بیشتر مسؤولان دستگاه های نظامی درباره تصمیم الحاق و حاکمیت مواضع محتاطانه ای دارند و نسبت به تبعات آن هشدار می دهند.

آن ها پیش بینی می کنند این اقدام به انفجار اوضاع و خشم فلسطینی ها و خشم بین المللی منجر شود و موجب تنش در روابط با مصر و اردن شود.

برای همین دولت مجبور است مواضع ارتش و دستگاه اطلاعات را درنظر بگیرد به ویژه اینکه وزیر جنگ در دولت آتی بنی گانتس خواهد بود و وزیر خارجه نیز از حزب گانتس است.

هر دو این ها حامی ارتش هستند و به واکنش های بین المللی توجه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال های اسراییلی از احتمال تحقق طرح های الحاق کرانه باختری کاستند

ژنرال های اسراییلی از احتمال تحقق طرح های الحاق کرانه باختری کاستند