مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-04-27اقتصادي

تکذیب واردات اتوبوس فرسوده/ آغاز نوسازی ناوگان تا یک ماه آینده


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وارادت اتوبوس فرسوده از اروپا را تکذیب کرد و از آغاز نوسازی ناوگان تا یک ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالهاشم حسن نیا صبح امروز 8 اردیبهشت به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل در برنامه صبح و گفتگوی رادیو گفت وگو درباره صحت و سقم شنیده هایی مبنی بر واردات اتوبوس های دست دوم از اروپا گفت: چنین موضوعی تا به این لحظه صحت ندارد.

وی با بیان اینکه تولیدات کارخانه های داخلی تولیدکننده اتوبوس و کامیون در حد استانداردهای اروپا علی رغم شرایط تحریمی نیز ادامه دارد افزود: ما در 10 سال قبل حتی اتوبوس هم صادر می کردیم اما در حال حاضر این کارخانه ها با مشکل تأمین ارز مواجهند و امیدواریم این مشکلات با اجرای طرح نوسازی ناوگان جاده ای با نام طرح ریاست جمهوری حل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که علت جولان کامیون های فرسوده در جاده ها چیست؟ گفت: ما تولیدکننده کامیون نیستیم و در این بخش، مصرف کننده محسوب می شویم.

وی با اشاره به وجود 15 هزار اتوبوس در کشور با عمر متوسط 10 سال و زیر 10 سال بیان کرد: در حال حاضر 350 هزار کامیون نیز در حمل و نقل برون شهری تردد می کنند که با احتساب کامیون های درون شهری به 500 هزار عدد می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب واردات اتوبوس فرسوده/ آغاز نوسازی ناوگان تا یک ماه آینده

تکذیب واردات اتوبوس فرسوده/ آغاز نوسازی ناوگان تا یک ماه آینده