مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:162020-04-27اقتصادي

از تامین زیرساخت های معادن نهبندان تا تلاش برای اشتغالزایی


دولت 90 درصد هزینه 270 میلیارد تومانی برق رسانی به معادن شاهکوه را تقبل کرده است که اگر برق رسانی به این معادن به اتمام برسد، - ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان گفت: دولت 90 درصد هزینه 270 میلیارد تومانی برق رسانی به معادن شاهکوه را تقبل کرده است که اگر برق رسانی به این معادن به اتمام برسد، شاهد انقلاب بزرگی در حوزه معادن شهرستان خواهیم بود.

مجید بیکی، روز گذشته 7 اردیبهشت، در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی این شهرستان، اظهار کرد: کارگران بازوان پرتوان تولید، اشتغال و اقتصاد کشور هستند و نقش ویژه ای در توسعه و رشد اقتصادی کشورها ایفا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار نهبندان افزود: 11 ادیبهشت روز جهانی کار و کارگر است که باید در کنار بزرگداشت این روز، به مطالبات حوزه کارگری پرداخته شود، چرا که بسیاری از مشکلات قابل حل است.

بیکی گفت: شهرستان نهبندان ظرفیت اقتصادی خوبی در حوزه معادن دارد، که اشتغال مناسبی در این حوزه به نسبت سایر حوزه ها وجود دارد، اما متاسفانه زیرساخت های حوزه معدن در خصوص راه دسترسی و تامین برق به دلیل کمتر توسعه یافتگی شهرستان، ضعیف است.

وی با اشاره به گستردگی شهرستان نهبندان، افزود: سال گذشته در حوزه معادن، پیگیری های خوبی مانند برق رسانی به معادن آغاز شد که جزو مطالبات جدی این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تامین زیرساخت های معادن نهبندان تا تلاش برای اشتغالزایی

از تامین زیرساخت های معادن نهبندان تا تلاش برای اشتغالزایی