مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-27سياسي

نماینده مجلس: پرتاب ماهواره نور در شرایط تحریم پیام خوداتکایی به همراه دارد


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ماهواره نور2 در حال ساخت است، گفت: اگر در حوزه فضایی با این سرعت به پیش برویم، به نظر من طی 5 تا 10 سال آینده می توانیم فضانورد به فضا بفرستیم.

- عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا گفت: اهمیت این کار زمانی بیشتر می شود که ما در شرایط تحریم و در شرایطی که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون انواع و اقسام جنگ های نظامی، اقتصادی و.

به ما تحمیل شده ما به این توفیق دست یافته ایم.

وی افزود: ساخت و پرتاب ماهواره نور به فضا در شرایط تحریم به ما نشان می دهد که هیچ وقت نباید نگاه مان به بیرون باشد و فکر کنیم که از خارج به ما کمکی می شود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: با پرتاب ماهواره نور به فضا امروز آرایش و نحوه استقرار نیروهای نظامی دشمن در منطقه تحت کنترل و زیر نظر ماست و علاوه بر دستاوردهای نظامی، این ماهواره دستاورد های علمی، جغرافیایی و.

نیز برای ما به همراه دارد.

عزیزی با بیان این که پرتاب ماهواره نور با هیچ یک از قطعنامه های شورای امنیت مغایرت ندارد، خاطرنشان کرد: دانشمندان ما در حال ساخت ماهواره نور(2) هستند و اگر ما به همین شکل مسیر را طی کنیم، به نظر من 5 تا 10 سال آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: پرتاب ماهواره نور در شرایط تحریم پیام خوداتکایی به همراه دارد

نماینده مجلس: پرتاب ماهواره نور در شرایط تحریم پیام خوداتکایی به همراه دارد