مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-04-27سياسي

پرداخت کمک هزینه معیشتی به شاغلین حوزه مسافری دریایی بندرعباس


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: با پیگیری های استاندار هرمزگان به 444 نفر از شاغلین حوزه مسافری دریایی در مرکز استان که فرایند کاری شان تحت تاثیر اعمال مقررات مربوط به شیوع کرونا قرار گرفته کمک هزینه معیشتی پرداخت می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: با پیگیری های استاندار هرمزگان به 444 نفر از شاغلین حوزه مسافری دریایی در مرکز استان که فرایند کاری شان تحت تاثیر اعمال مقررات مربوط به شیوع کرونا قرار گرفته کمک هزینه معیشتی پرداخت می شود.

حمید رضا محمد حسینی صبح امروز(هشتم اردیبشهت ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نیمه دوم سال و به خصوص ماهای پایانی رونق کسب و کار فعالین حوزه مسافری دریایی محسوب می شود، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و به طبع آن محدودیت و در برخی زمانها ممنوعیت تردد خساراتی را متوجه تلاشگران این صنعت نمود.

وی افزود: تبعیت از دستورالعمل های بهداشتی و مشارکت فعالین حوزه مسافری دریایی در برنامه تدوین شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و ستاد مقابله با شیوع ویروس کووید-19 در جهت نیل به سلامت هموطنان و برون رفت از شرایط بحران بسیار حاذ اهمیت و در خور تقدیر بود.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر اتصریح کرد: با پیگیری های مقام عالی دولت در استان و رایزنی های صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه معیشتی به شاغلین حوزه مسافری دریایی بندرعباس

پرداخت کمک هزینه معیشتی به شاغلین حوزه مسافری دریایی بندرعباس