مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-04-27اقتصادي

غول های نفتی در دو راهی کاهش تولید یا پرداخت سود


غول های نفتی با نوسان قیمت نفت در حدود 20 دلار و ادامه پاندمی کرونا با بحران بی سابقه ای روبرو شده و بین کاهش فعالیت و کاهش پرداخت سود نقدی به سهامداران بر سر دوراهی مانده اند.

- غول های نفتی با نوسان قیمت نفت در حدود 20 دلار و ادامه پاندمی کرونا با بحران بی سابقه ای روبرو شده و بین کاهش فعالیت و کاهش پرداخت سود نقدی به سهامداران بر سر دوراهی مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت اکویینور نروژ نخستین شرکت نفتی بزرگی بود که سود نقدی به سهامدارانش را به میزان 67 درصد کاهش داد و مسلما آخرین شرکت بزرگ نخواهد بود که به چنین کاری مبادرت می کند.

شرکت انی ایتالیا روز جمعه از کاهش 94 درصدی سود خود در سه ماهه اول سال 2020 خبر داد که هنوز کاملا تحت تاثیر افت تقاضا در بحران کرونا قرار نگرفته بود.

انی میزان هزینه را 30 درصد کاهش داده و هدف گذاری تولید برای سال میلادی جاری را 100 تا 125 هزار بشکه در روز کاهش داده است.

کلودیو دسکالزی، مدیرعامل انی اظهار کرد که دوره ای که از مارس آغاز شده، پیچیده ترین دوره ای بوده که اقتصاد جهانی در بیش از 70 سال اخیر شاهد بوده است و این شرکت مانند همه سال پیچیده ای را انتظار دارد.

وی درباره احتمال کاهش سود پرداختی به سهامداران اظهار کرد که باید دید وضعیت بیماری کووید 19 تا چند ماه دیگر به چه صورت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غول های نفتی در دو راهی کاهش تولید یا پرداخت سود

غول های نفتی در دو راهی کاهش تولید یا پرداخت سود