مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-27ورزشي

500 میلیون گمشده فدراسیون شطرنج کجاست؟/ پهلوان زاده: همه را خرج فدراسیون کردم


در حالی که 500 میلیون پول اهدایی وزارت ورزش به فدراسیون شطرنج در حساب این فدراسیون وجود ندارد رییس سابق فدراسیون شطرنج مدعیست که همه را خرج فدراسیون کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پس از پایان دوره 4 ساله مدیریت مهرداد پهلوان زاده در فدراسیون شطرنج، فرهاد نیکوخصال به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

نیکوخصال نیز محسن سمیع زاده را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون انتخاب کرد.

بعد از استقرار تیم جدید مدیریتی و در بررسی های انجام شده مشخص شد که در اسفند ماه سال 98 مبلغ 500 میلیون تومان از سوی وزارت ورزش و به منظور میزبانی از یک رویداد بزرگ بین المللی به حساب فدراسیون شطرنج واریز شده که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و به مانند سایر نقاط جهان، این رویداد هرگز برگزار نشد، اما این مبلغ اکنون در حساب فدراسیون وجود ندارد و اسناد آن نیز مشخص نیست.

مهرداد پهلوان زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اینکه گفته می شود 500 میلیون تومان از سوی وزارت ورزش به حساب این فدراسیون پرداخت شده و حالا خبری از آن پول در حساب فدراسیون نیست، اظهار داشت: شاید درست نباشد که من بخواهم واکنشی نسبت به این اظهارات داشته باشم، اما باید بگویم که آقایان فدراسیون را بدون بدهی داخلی تحویل گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیون گمشده فدراسیون شطرنج کجاست؟/ پهلوان زاده: همه را خرج فدراسیون کردم

500 میلیون گمشده فدراسیون شطرنج کجاست؟/ پهلوان زاده: همه را خرج فدراسیون کردم