مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-27اجتماعي

50 درصد خدمات بهزیستی زنجان الکترونیکی انجام می شود


محمد محمدی قیداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: با توجه به اینکه اغلب جامعه هدف بهزیستی، قادر به استفاده از خدمات الکترونیکی نبوده و از طرفی عده ای از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کم توانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمی توانند از خدمات به صورت الکترونیکی استفاده کنند، تمامی خدمات اعم از الکترونیکی و غیرالکترونیکی به صورت جامع در میز خدمت نیز ارائه می شود.

وی اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کووید 19 در این استان یک هزار و 190 نفر از افراد متقاضی خدمات به میز خدمت بهزیستی مراجعه کردند که در این راستا بیش از یک میلیارد و 770میلیون ریال مساعدت مالی و معیشتی در قالب کمک مالی و از طریق میز خدمت نیز طی اسفند و فروردین، بیش از هفت میلیارد ریال در سال 98 به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

این مسؤول ادامه داد: بر این اساس 70 درصد مراجعه کنندگان از حوزه توانبخشی و 30 درصد از دیگر حوزه ها متقاضی دریافت خدمات بودند.

به گفته وی، مجموع مراجعان به میز خدمت بهزیستی استان زنجان در اسفند 98 بالغ بر720 نفر بود که بالغ بر 95درصد موارد برای دریافت مساعدت مالی مراجعه کرده بودند و بیش از 95 میلیون تومان در اسفند سال گذشته به این گروه مساعدت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد خدمات بهزیستی زنجان الکترونیکی انجام می شود

50 درصد خدمات بهزیستی زنجان الکترونیکی انجام می شود