مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-27سياسي

حمایت ویژه از پایان نامه های حوزوی مرتبط با چالش های قوه قضاییه


در دیدار سید حجت الله علم الهدی با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن معرفی پژوهشگاه قوه قضاییه و فعالیت آن، ابعاد مختلف تعامل و همکاری بین سازمان تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفت.

- در دیدار رییس پژوهشگاه قوه قضاییه با رییس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح شد حمایت ویژه از پایان نامه های حوزوی مرتبط با چالش های قوه قضاییه در دیدار سید حجت الله علم الهدی با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن معرفی پژوهشگاه قوه قضاییه و فعالیت آن، ابعاد مختلف تعامل و همکاری بین سازمان تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در این دیدار گفت: پژوهشگاه در واقع نهاد علمی و تحقیقاتی قوه قضاییه است و نقش تصمیم سازی را برای دستگاه قضایی دارد.

علم الهدی با بیان اینکه حوزه مأموریت دستگاه قضایی به عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی قابل تسری است گفت: با بخش های مختلف قوه قضاییه، کارگروه های مشترکی را برای نیازسنجی موضوعات مربوط به دستگاه قضایی و انجام پژوهش در خصوص آنها تعریف کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه از پایان نامه های حوزوی مرتبط با چالش های قوه قضاییه

حمایت ویژه از پایان نامه های حوزوی مرتبط با چالش های قوه قضاییه