مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-27اقتصادي

ضرورت اجرای مصوبات کارگروه پسماند/ کاهش تولید زباله اولویت است


معاون فرماندار فومن با تأکید بر اینکه اجرای مصوبات کارگروه پسماند از سوی دستگاه ها الزامی است، گفت: اولویت اصلی کاهش تولید زباله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهین علیزاده صبح دوشنبه در جلسه کارگروه پسماند فومن در فرمانداری این شهرستان با تأکید بر لزوم انجام اقدامات جدی تر در حفظ محیط زیست، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا برخی اقدامات فرهنگی و پاکسازی مناطق توسط سمن های مردم نهاد متوقف شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جامعه مردم و مسئولان باید دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند، گفت: مصوبات کارگروه پسماند شهرستان فومن باید با اهتمام دستگاه های متولی اجرایی شود.

علیزاده با تأکید بر اینکه تمام مصوبات باید اجرایی و از سوی متولیان پیگیری شود، افزود: موضوع مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدأ به ویژه از سوی شهرداران و دهیاران باید به صورت دائمی مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

وی در ادامه با انتقاد از عدم جمع آوری زباله در سطح روستاها خواستار رسیدگی دهیاران و تعاونی دهیاران شد و ادامه داد: فرهنگ سازی و تمرکز بر آموزش و فعالیت فرهنگی در خصوص مدیریت پسماند، سرانه تولید بالای زباله باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار فومن کاهش میزان تولید زباله توسط مردم را یکی از مهم ترین رسالت ها عنوان و بیان کرد: باید با کمک ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای مصوبات کارگروه پسماند/ کاهش تولید زباله اولویت است

ضرورت اجرای مصوبات کارگروه پسماند/ کاهش تولید زباله اولویت است