مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-04-27ورزشي

زورخانه های استان البرز تعطیل است


رییس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان البرز از تعطیلی زورخانه های استان البرز به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- منوچهر خسروزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود 22 زورخانه در استان البرز، گفت: 15 زورخانه به صورت رسمی و هفت زورخانه نیز به شکل غیررسمی در استان فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیش از شیوع کرونا زورخانه های استان هفته ای دو الی سه روز فعالیت می کردند، گفت: در حال حاضر هر 22 زورخانه استان به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند.

رییس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان البرز همچنین افزود: حسب دستور ستاد ملی و همچنین استانی کرونا زورخانه ها تعطیل شده و و ورزش در خانه به مردم پیشنهاد شده است.

خسروزاده به اهمیت ترویج فرهنگ پهلوانی در جامعه، گفت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای با نام امامان معصوم (ع) شروع و با دعا پایان می یابد.

وی با تاکید برنقش رسانه ها در ترویج فرهنگ این رشته در جامعه و ترغیب جوانان و نوجوانان به فعالیت در این رشته اصیل ایرانی، افزود: باید تعداد زورخانه ها را افزایش دهیم.

رییس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان البرز به جمعیت 600 نفری ورزشکار این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: برخی نیز به شکل تفریحی در این رشته فعالیت دارند که جمعیت آن را در استان به هزار نفر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورخانه های استان البرز تعطیل است

زورخانه های استان البرز تعطیل است