مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-04-27سياسي

خسارت قابل توجه کرونا به صنعت گردشگری استان همدان


مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: خسارت های وارده به صنعت گردشگری استان همدان قابل توجه بوده و باید درصدد جبران بخشی از این خسارت ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مالمیر پیش از ظهر دوشنبه در نشست با تشکل های حرفه ای گردشگری استان همدان با تقدیر از همکاری تشکل های حرفه ای گردشگری استان در راستای مقابله با شیوع هر چه بیشتر کرونا و تعطیلی تأسیسات گردشگری و اقامتی استان همدان گفت: خوشبختانه با همکاری خوب تشکل های گردشگری در استان همدان مسیر درستی را در مقابله با شیوع هرچه بیشتر کرونا برداشته ایم.

وی با بیان اینکه خسارت های وارده به صنعت گردشگری استان همدان قابل توجه بوده و باید درصدد جبران بخشی از این خسارت ها باشیم، گفت: صنایع دستی، تأسیسات گردشگری و دفاتر مسافرتی در حوزه صنعت گردشگری در میان 10 رسته شغلی قرار گرفتند که با آسیب هنگفتی از شیوع بیماری کرونا مواجه شدند.

وی بابیان اینکه امیدواریم پس از تأیید ستاد مقابله با کرونا شاهد بازگشایی مراکز گردشگری استان همدان باشیم، گفت: سعی بر آن است استان همدان در یک حرکت دوباره از نقطه توقف صنعت گردشگری از فرصت ها استفاده کند و برای آینده آماده تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت قابل توجه کرونا به صنعت گردشگری استان همدان

خسارت قابل توجه کرونا به صنعت گردشگری استان همدان