مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-04-27سياسي

برگزاری رزمایش کمک به نیازمندان از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت


بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان فاز سوم برنامه های خود در قرارگاه مبارزه با کرونا را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت همزمان با شیوع کرونا با راه اندازی قرارگاه مبارزه با کرونا برنامه های مختلفی را برای کمک به مردم و مقابله با این ویروس برنامه ریزی کرد که تا کنون 2 فاز از آن برگزار شده و این تشکل دانشجویی فاز سوم این برنامه را به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان آغاز کرده است.

بنابراین گزارش دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت بر همین اساس در فاز سوم این برنامه به توزیع بسته های مواد غذایی و اقلام خوراکی بین افراد آسیب دیده در بحران کرونا در ماه مبارک رمضان پرداخته اند.

بر همین اساس از ابتدای ماه رمضان تا امروز 30 بسته حمایتی شامل مواد غذایی و لوازم بهداشتی مصرفی برای یک ماه به خانواده های نیازمند به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت میان محرومان توزیع شده و ادامه این امر خداپسندانه در حال انجام است.

دانشگاهیان، مردم و خیرین که قصد مشارکت در این کار خیر را دارند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 585983110


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش کمک به نیازمندان از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

برگزاری رزمایش کمک به نیازمندان از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت