مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-04-27ورزشي

ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات بسکتبال قم آغاز شد


محمد علی مردانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: این اداره کل از امروز بر اساس تبصره 2 ماده 7 آیین نامه هیات های ورزشی از متقاضیان احراز پست ریاست هیات بسکتبال استان قم ثبت نام می کند و افراد واجد شرایط برای این منظور به امور مجامع هیات های ورزشی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام به مدت یک هفته کاری انجام می شود و کاندیداهای معترض به فرآیند انتخابات و نتیجه آن حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از برگزاری مجمع انتخابات این هیات می توانند شکایات خود را به همراه مستندات مرتبط برای رسیدگی به امور مجامع هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ارائه کنند، زیرا شکایات دریافتی پس از پایان این محدوده زمانی قابل رسیدگی نخواهد بود.

مسئول امور مجامع هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به شرایط کاندیداها، افزود: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی، تابعیت کشور، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل سن 25 سال تمام و دارا بودن حداقل تحصیلات لیسانس از جمله شرایط ثبت نام در این انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات هیات بسکتبال استان قم را دارند باید مدارک مورد نیاز نظیر فرم ثبت نام، تصویر تمام صفحه های شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم یا عضویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات بسکتبال قم آغاز شد

ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات بسکتبال قم آغاز شد