مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-04-27ورزشي

توانایی داریم در رقابت های سوپرلیگ بسکتبال تیمی خوب داشته باشیم


رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه گفت: در کنار حضور سه تیم از کرمانشاه در لیگ های دسته اول، برای همه مسابقات کشوری از رده های پایه گرفته تا پیشکسوتان تیم هایی اعزام می کنیم تا بسکتبال کرمانشاه با پیشینه خوبش در سکوت نماند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه گفت: در کنار حضور سه تیم از کرمانشاه در لیگ های دسته اول، برای همه مسابقات کشوری از رده های پایه گرفته تا پیشکسوتان تیم هایی اعزام می کنیم تا بسکتبال کرمانشاه با پیشینه خوبش در سکوت نماند.

کرم احمدیان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به حضور تیم کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال کشور، اظها رکرد: سال گذشته پس از آنکه نتوانستیم به دلیل مشکلات مالی هیات و نداشتن اسپانسر تیممان را راهی رقابت های سوپرلیگ کنیم، برای حفظ استعدادهایمان دوباره در لیگ دسته یک شرکت کردیم.

وی بابیان اینکه رقابت در این فصل از لیگ بسیار سخت و فشرده شده، تصریح کرد: دوره قبل تیم ما در گروه شمال با شش تیم رقابت داشت، اما در این فصل از لیگ در همین گروه با 14 تیم رقابت داریم.

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه به توقف رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال به دلیل شیوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و گفت: تیم ما سه هفته مانده به پایان این رقابت ها در جایگاه هشتم جدول قرار داشت و تلاش می کردیم تا خود را به جایگاه بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی داریم در رقابت های سوپرلیگ بسکتبال تیمی خوب داشته باشیم

توانایی داریم در رقابت های سوپرلیگ بسکتبال تیمی خوب داشته باشیم