مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-04-27اقتصادي

شناسایی 9028 واجد دریافت بیمه بیکاری در همدان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تا کنون 9 هزار و 28 نفر در سطح استان مشمول دریافت بیکاری شناسایی شده اند گفت: به واجدین دریافت بیمه بیکاری از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

- احمد توصیفیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا کنون 9 هزار و 28 نفر در سطح استان مشمول دریافت بیمه بیکاری شناسایی شدند اظهار کرد: سامانه ای تحت عنوان درخواست بیمه بیماری متاثر از شیوع بیماری کرونا راه اندازی شده و افراد واجد شرایط در این سامانه ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه طراحی و راه اندازی این سامانه به منظور عدم  مراجعه حضوری در شرایط بحرانی فعلی صورت گرفته است افزود: افرادی که تصمیم به ثبت نام در این سامانه را دارند باید همزمان مشمول سه قانون باشند یعنی قانون کار، بیمه بیکاری و در نهایت مشمول قانون تامین اجتماعی.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تصریح کرد: این سامانه در مراحل ابتدایی برای 10 رسته شغلی که متاثر از کرونا مستقیما بیکار شدند طراحی و در حال حاضر برای مشمولان دریافت بیمه بیکاری فعال است.

وی با تأکید بر اینکه در مراکز استان ها و ادارات کار امکان دخل و تصرف در این سامانه وجود ندارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر از طریق پیامک به مشمولانی که در مرحله پایش واجد شرایط اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 9028 واجد دریافت بیمه بیکاری در همدان

شناسایی 9028 واجد دریافت بیمه بیکاری در همدان