مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-27اقتصادي

اجرای قوانین تصویبی حمایتی؛ راهی برای رسیدن به جهش تولید


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: قبلا قوانین حمایتی از بخش تولید تصویب شده که هنوز اجرایی نشده و اجرای آن گامی در راستای جهش تولید است.

- اجرای قوانین تصویبی حمایتی؛ راهی برای رسیدن به جهش تولید ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: قبلا قوانین حمایتی از بخش تولید تصویب شده که هنوز اجرایی نشده و اجرای آن گامی در راستای جهش تولید است.

علی یگانه فرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش مولد اقتصاد کشور به خاطر بیماری کرونا، رکود و همچنین تحریم ها با چالش شدید مواجه است.

از سویی دیگر بازارهای مختلف با کاهش تقاضا مواجه شدند که این مهم تاثیر زیادی بر کسب و کارهای تولیدی داشته است، به طوری که اگر حمایت به موقع انجام نشود، مشکلات بسیار بزرگی را خواهیم داشت.

این مسئول با بیان اینکه در راستای جهش تولید، کمیته احیا در اتاق بازرگانی تشکیل شده است، ادامه داد: احیا و فعال سازی ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان بسیار مورد توجه است تا علاوه بر اشتغال، بر صادرات استان نیز کمک کند که البته برای بهبود وضعیت صادراتی استان، نقشه راهی تدوین شده است.

وی افزود: متاسفانه با شیوع بیماری واگیردار کرونا، تولید در کشور با مشکل مواجه شده است ولی قطعا با حمایت از بخش تولید، این بخش نه تنها دوباره فعال شده، بلکه می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قوانین تصویبی حمایتی؛ راهی برای رسیدن به جهش تولید

اجرای قوانین تصویبی حمایتی؛ راهی برای رسیدن به جهش تولید