مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:162020-04-27ورزشي

جانمایی فرهنگسراهای کرج تناسبی با نیازهای جمعیتی مناطق ندارد


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: در برنامه ریزی آتی شرح وظایف هر یک از فرهنگسراهای کرج باید مشخص شود و آموزش شهروندی و فرهنگ عمومی را باید در این مکان ها به خوبی دنبال کنیم .

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: در برنامه ریزی آتی شرح وظایف هر یک از فرهنگسراهای کرج باید مشخص شود و آموزش شهروندی و فرهنگ عمومی را باید در این مکان ها به خوبی دنبال کنیم .

منصور وحیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت استفاده مناسب از مراکز فرهنگی و ورزشی شهر اظهار کرد: باید زمینه ای ایجاد شود تا فرصت استفاده برابر از امکانات فرهنگی و ورزشی شهر برای همه شهروندان فراهم گردد.

وی ادامه داد: براین اساس ظرفیت فرهنگسراها و وضعیت امکانات این فضاهای فرهنگی اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و بنا شده مطابق با نیازهای اجتماعی و فرهنگی ساکنان مناطق مختلف در این مکان ها خدمات ارائه شود.

وحیدی توضیح داد: متاسفانه در سال های گذشته جانمایی و احداث برخی فرهنگسراها مطابق با نیازهای جمعیتی نبوده و مردم امکان استفاده بهینه ازاین فضاها نداشته اند.

این مسئول افزود: یکی از قابلیت های فرهنگسراها، آموزش عمومی در زمینه ارتقای سلامت و بالا بردن آگاهی مردم است که باید این هدف در برنامه کاری این مجموعه ها به بهترین شکل اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی فرهنگسراهای کرج تناسبی با نیازهای جمعیتی مناطق ندارد

جانمایی فرهنگسراهای کرج تناسبی با نیازهای جمعیتی مناطق ندارد