مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:262020-04-27اقتصادي

تمهیدات پلیس اماکن برای اصناف پایتخت در ماه مبارک رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت گفت: آغاز فعالیت اغذیه فروشان، رستوران ها، فست فود ها و .

در ماه مبارک رمضان منوط به تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، هر گونه سرو غذای سرد یا گرم در پارک ها، تفرجگاه ها، معابر عمومی و مقابل واحد های صنفی اکیداً ممنوع است.

وی به رعایت و حفظ ارزش های اسلامی ماه مبارک رمضان و عدم تظاهر به روزه خواری تاکید کرد و گفت: شایسته است شهروندان در معابر عمومی، داخل واحد های صنفی و وسایل نقلیه از تظاهر به روزه خواری امتناع کنند.

این مقام انتظامی به رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی واحد های صنفی وسایل نقلیه عمومی توسط متصدیان صنوف و رانندگان خودرو ها تاکید و تصریح کرد: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت کسب و کار های پُر ریسک و پُر خطر از قبیل مراکز اقامتی و پذیرایی (به جز مراکز تهیه غذای بیرون بر) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی از فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس اماکن برای اصناف پایتخت در ماه مبارک رمضان

تمهیدات پلیس اماکن برای اصناف پایتخت در ماه مبارک رمضان