مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-27اجتماعي

همدردی با عزاداران روزهای کرونایی با کاشت درخت


احساس کردیم جان باختگان در روزهای کرونایی غریبانه تدفین شدند و خانواده های آنان یک خلاء عاطفی دارند لذا به یاد هر کدام از این عزیزان از دست رفته یک درخت کاشتیم.

- ایسنا/گیلان شهردار آستانه اشرفیه گفت: احساس کردیم جان باختگان در روزهای کرونایی غریبانه تدفین شدند و خانواده های آنان یک خلاء عاطفی دارند لذا به یاد هر کدام از این عزیزان از دست رفته یک درخت کاشتیم.

محمددانش شکیب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات شهرداری آستانه اشرفیه به دنبال شیوه ویروس کرونا طی دو ماه گذشته، اظهار کرد: اقدامات شهرداری در دو بخش فرهنگی و بهداشتی بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی اقدام به نصب بنرهای آموزشی و تبلیغاتی درخصوصی کرونا در سطح شهر کردیم، گفت: ارسال پیامک های بهداشتی به شهروندان درباره علائم بیماری کرونا و روش های خودمراقبتی نیز انجام شد.

شهردار آستانه اشرفیه، با بیان اینکه کار گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها و پارک ها و بوستان ها و اماکن عمومی و ادارات دولتی همچنان انجام می شود، تصریح کرد: اقدامات بهداشتی با همکاری سپاه به ویژه تیپ میرزاکوچک، نیروی دریایی ارتش و گروه های جهادی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی با عزاداران روزهای کرونایی با کاشت درخت

همدردی با عزاداران روزهای کرونایی با کاشت درخت