مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-04-27حوادث

معتادان متجاهر با تست کرونا منفی در زندان فشافویه قرنطینه می شوند


استاندار تهران با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر توسط نیروی انتظامی گفت: معتادان متجاهری که تست کرونای آنها منفی باشد 14 روز در زندان فشافویه قرنطینه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به لزوم جمع آوری معتادین متجاهر اظهار داشت: با توجه به اینکه مهلت نگهداری معتادین متجاهر بر اساس مصوبات قبلی بین سه تا شش ماه بوده و امکان تمدید نگهداری آنها نبود، بعضی از مراکز نگهداری نسبت به رهاسازی معتادین متجاهر اقدام کردند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در اسفندماه نیز به سبب شیوع بیماری کرونا، جمع آوری و پذیرش معتادین متجاهر متوقف شد که این امر سبب شد با خیل زیادی از معتادین متجاهر در سطح شهر تهران و شهرستان ها مواجه شویم.

استاندار تهران بیان داشت: به ستاد ملی کرونا پیشنهاد دادیم که مهلت نگهداری معتادین در مراکز نگهداری تمدید شود که با موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا 3 تا 6 ماه دیگر این مهلت قابل تمدید شد، از سوی دیگر کمیته درمان مقابله با کرونا را متقاعد کردیم نسبت به جمع آوری و نگهداری معتادین رها شده اقدام کنند.

محسنی بندپی با اشاره به برگزاری چندین جلسه پیرامون این موضوع گفت: امروز تقسیم کاری صورت گرفت که بر اساس آن جمع آوری معتادین متجاهر به عهده نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان متجاهر با تست کرونا منفی در زندان فشافویه قرنطینه می شوند

معتادان متجاهر با تست کرونا منفی در زندان فشافویه قرنطینه می شوند