مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-27سياسي

تولید 5میلیون ماسک توسط بسیجیان استان تهران


مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: 670 گروه جهادی از بسیجیان شهرستان های استان تهران در راستای مقابله با کرونا فعالیت می کنند و تاکنون در 134 کارگاه تولیدی بیش از 5میلیون ماسک تولید کرده اند.

- مجید دهرویه مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان 250هزار بسته حمایتی در رزمایش همدلی کمک مؤمنانه بین خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا در شهرستان های استان تهران توزیع شد.

وی با بیان اینکه 1200 رأس دام در مدت زمان اجرای این رزمایش قربانی می شود، ادامه داد: این دام ها توسط بسیج عشایر و خیران تهیه شده که همزمان با آغاز رزمایش 110 رأس قربانی شد و مابقی به شهرستان های استان تهران ارسال شد تا در پویش هر محله یک قربانی، بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف در این طرح خاطرنشان کرد: مرحله دوم این رزمایش در نیمه دوم ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد و تلاش می کنیم برای مرحله دوم نیز همین تعداد بسته های حمایتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 5میلیون ماسک توسط بسیجیان استان تهران

تولید 5میلیون ماسک توسط بسیجیان استان تهران