مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-27سياسي

موعد خداحافظی مشاغل مزاحم محله مسکن مهر دهاقان فرا رسید


پس از برگزاری جلسات متعدد با مالکان و پیگیری های متعدد قانونی بالاخره موعد تخریب مشاغل مزاحم از جمله دامداری های موجود در ضلع شرقی مجموعه مسکن مهر فرا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: در راستای اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و پس از برگزاری جلسات متعدد با مالکین، پیگیری مسئولین شهرستان و خرید زمین ها از اداره راه و شهرسازی و توافق با آنان، تخریب دامداری های موجود در ضلع شرقی مجموعه مسکن مهر، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آغاز شد.

نادر بدریان دهاقانی ادامه داد: این امر با تلاش و کوشش فراوان مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به منظور حفظ سلامتی و افزایش بهداشت منطقه در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بند 20 ماده 55 قانون شهرداری جلوگیری از ایجاد و تأسیس تمامی اماکن که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست.

شهردار دهاقان خاطر نشان کرد: شهرداری مکلف است از تأسیس کارخانه ها، کارگاه ها، گاراژهای عمومی و تعمیرگاه ها و دکان ها و همچنین مراکزی که مواد محترقه می سازند و اصطبل چارپایان و مراکز دامداری و به طور کلی تمام مشاغل و کسب و کارهایی که ایجاد مزاحمت و سروصدا کنند یا تولید دود یا عفونت و یا تجمع حشرات و جانوران نماید جلوگیری نموده و آنها را به خارج از محدوده شهر منتقل نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موعد خداحافظی مشاغل مزاحم محله مسکن مهر دهاقان فرا رسید

موعد خداحافظی مشاغل مزاحم محله مسکن مهر دهاقان فرا رسید