مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-27سياسي

14 مرکز حرفه آموزی به معلولان در خراسان جنوبی فعال است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی عرب نژاد ظهر جمعه به رسانه های گروهی اظهار کرد: از جمله خدماتی که بابت توانمندسازی افراد دارای معلولیت با پیگیری و نظارت بهزیستی ارائه می شود، آموزش در مراکز حرفه آموزی روزانه است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: در سطح استان 14 مرکز حرفه آموزی و 4 کارگاه تولیدی حمایتی در راستای توانمندسازی افراد دارای معلولیت فعالیت می کنند و سعی و تلاش همکاران در بهزیستی خراسان جنوبی بر افزایش کیفیت ارائه خدمات مراکز و سطح بندی آن ها است.

عرب نژاد ادامه داد: در سال گذشته در راستای انجام این فعالیت مهم، ارتقا درجه فعالیت دو مرکز حرفه آموزی در شهرستان های فردوس و سرایان از 2 به 1 و افزایش پذیرش یارانه ای مراکز حرفه آموزی استان از 208 نفر به 263 نفر به مبلغ 14 میلیارد و 495 میلیون و 320 هزار ریال در سال 98 صورت گرفته است وی گفت: رایزنی و پیگیری به منظور تأسیس و راه اندازی مرکز توانبخشی و حرفه آموزی در شهرستان درمیان با مبلغ اعتباری بالغ بر 880 میلیون ریال نیز در سال 98 صورت گرفت.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: این مرکز پذیرای 12 فرد دارای معلولیت آموزش پذیر است و امیدواریم اقدامات مؤثری را به جامعه هدف در شهرستان درمیان ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 مرکز حرفه آموزی به معلولان در خراسان جنوبی فعال است

14 مرکز حرفه آموزی به معلولان در خراسان جنوبی فعال است