مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-04-27سياسي

یکی از ایستگاه های متروی کرج شهریور تکمیل می شود


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق وعده شهردار و مدیرعامل قطار شهری کرج، ایستگاه F  قطار شهری کرج تا پایان شهریورماه تکمیل می شود.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق وعده شهردار و مدیرعامل قطار شهری کرج، ایستگاه F  قطار شهری کرج تا پایان شهریورماه تکمیل می شود.

عزیزاله شهبازی در بازدید سرزده از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج در ایستگاه اف، که روز دوشنبه هشتم اردیبهشت با همراهی شهردار کرج صورت گرفت، ضمن خداقوت به شهردار، مدیرعامل شرکت مترو کرج و تمامی دست اندرکاران پروژه، افزود: سالیان متمادی است که این پروژه در حال کار است و طبق گفته شهردار کرج تاکنون بیش از 180 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به محدودیت های مالی که اکنون در کشور وجود دارد و شهرداری ها از آن رنج می برند، ادامه داد: ولی شهرداری کرج در این شرایط با کار خوب و علمی که در پیش گرفته با اولویت گذاری دقیق پروژه ها را به سرانجام می رساند.

شهبازی گفت: شهردار کرج به جای پرداختن به پروژه های بی اهمیت تبلیغاتی، بر روی پروژه های مهم کرج متمرکز شده، که پروژه قطار شهری کرج از جمله آنها محسوب می شود.

وی افزود: فاز اول پروژه قطار شهری کرج به طول 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ایستگاه های متروی کرج شهریور تکمیل می شود

یکی از ایستگاه های متروی کرج شهریور تکمیل می شود