مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-04-27اجتماعي

مرند نیازمند محل اسکان ضروری در مواقع بحران است


صادق میکاییلی روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مرند با بیان اینکه در زمینه لایروبی رودخانه ها کارهای خوبی در شهرستان انجام شده است اظهار داشت: با این وجود، اقدامات لازم در زمینه رفع تصرفات غیرقانونی در مسیر رودخانه ها نیاز است.

معاون عمرانی فرماندار مرند خاطرنشان کرد: ما باید از ظرفیت فضای مجازی برای فرهنگ سازی و پیشگیری از بحران ها بهره ببریم.

وی با اشاره به ضرورت معرفی محل تخلیه نخاله ها در شهرستان تاکید کرد: در صورت تخلف و عدم توجه به تذکرات، انجام اقدامات برخوردی و قهری نیز از طریق ادارات مربوط لازم است.

شهردار مرند نیز با اشاره به وجود حدود 6 کیلومتر رودخانه در داخل شهر گفت: با وجود مشکلات شهرستان در زمینه تامین زیرساخت ها و ماشین آلات، عملیات لایروبی در تمامی رودخانه ها در طول سال گذشته انجام شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

حسین کاوه افزود: در زمینه اسکان اضطراری نیز با همکاری ادارات مختلف، سالن های ورزشی، مدارس، مساجد و پارک ها را پیش بینی کردیم تا در زمان ضرورت مورد استفاده قرار گیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مرند نیز با بیان اینکه کرونا در این شهرستان هنوز تمام نشده است گفت: تفکر و رویکرد ما در راستای مقابله با ویروس کرونا این است که مردم خودشان با رعایت فاصله اجتماعی از شیوع این ویروس جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرند نیازمند محل اسکان ضروری در مواقع بحران است

مرند نیازمند محل اسکان ضروری در مواقع بحران است