مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-27سياسي

آسفالت 100 کوچه خاکی در جویبار


رییس شورای اسلامی شهر جویبار از آسفالت 100 کوچه خاکی در سال جاری خبر داد وگفت: در سال گذشته آسفالت 30 کوچه خاکی در سطح شهر با مشارکت مردم انجام شد.

- محمد فقیه در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه در سال گذشته طرح هایی بوده که می بایست هر چه زودتر به اتمام می رسید، اظهار کرد: آسفالت کوچه ها، بلوار و روشنایی خیابان بحر خزرو میدان آزادگان از جمله طرح هایی بوده است که در سال 98 به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه مقداری از زمانبندی برنامه ها و بهره برداری طرح های نیمه تمام فاصله داشتیم، افزود: خوشبختانه بعد از انتصاب شهردار جدید، روند کارها سرعت بیشتری گرفته است.

رییس شورای شهر جویبار با اشاره به اینکه آسفالت 30 کوچه خاکی با مشارکت مردم در 6 ماهه دوم سال 98 به بهره برداری رسید، تصریح کرد: امسال حدود 100 کوچه خاکی آسفالت خواهد شد.

فقیه بیان کرد: خیابان های فرعی بسیار مهمی در شهر داریم که بازسازی آنان، برطرف شدن مشکلات شهری و همچنین یک راه ارتباطی مناسب را در جویبار به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه با تمام توان پیگیر مطالبات به حق مردم خواهیم بود، افزود: ساخت میدان شهید ذبیحی، اصلاح طرح هندسی برخی میادین، احداث جداول برای دفع آب های سطحی و تکمیل و افتتاح شماره 2 آتش نشانی از برنامه های آتی شهرداری در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 100 کوچه خاکی در جویبار

آسفالت 100 کوچه خاکی در جویبار