مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:072020-04-27سياسي

100 کوچه خاکی در جویبار آسفالت می شود


محمد فقیه در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه در سال گذشته طرح هایی بوده که می بایست هر چه زودتر به اتمام می رسید، اظهار کرد: آسفالت کوچه ها، بلوار و روشنایی خیابان بحر خزرو میدان آزادگان از جمله طرح هایی بوده است که در سال 98 به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه مقداری از زمانبندی برنامه ها و بهره برداری طرح های نیمه تمام فاصله داشتیم، افزود: خوشبختانه بعد از انتصاب شهردار جدید، روند کارها سرعت بیشتری گرفته است.

رییس شورای شهر جویبار با اشاره به اینکه آسفالت 30 کوچه خاکی با مشارکت مردم در 6 ماهه دوم سال 98 به بهره برداری رسید، تصریح کرد: امسال حدود 100 کوچه خاکی آسفالت خواهد شد.

فقیه بیان کرد: خیابان های فرعی بسیار مهمی در شهر داریم که بازسازی آنان، برطرف شدن مشکلات شهری و همچنین یک راه ارتباطی مناسب را در جویبار به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه با تمام توان پیگیر مطالبات به حق مردم خواهیم بود، افزود: ساخت میدان شهید ذبیحی، اصلاح طرح هندسی برخی میادین، احداث جداول برای دفع آب های سطحی و تکمیل و افتتاح شماره 2 آتش نشانی از برنامه های آتی شهرداری در سال جاری است.

فقیه اعتبار اجرایی را 27 میلیارد تومان و عمرانی شهرداری در سال جاری را 32 میلیارد تومان بیان کرد و افزود: بودجه امسال شهرداری متفاوت تر از سال های گذشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کوچه خاکی در جویبار آسفالت می شود

100 کوچه خاکی در جویبار آسفالت می شود