مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:262020-04-27سياسي

مسئولان به وعده هایشان در قبال عشایر عمل کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به وعده هایشان در قبال عشایر عمل کنند، گفت: وعده بی مورد به عشایر ندهید و آنها را به دنبال این حزب و آن حزب نبرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرکل امور عشایری استان اظهار کرد: آنچه در مورد جامعه عشایری اهمیت دارد آثار وجودی این قشر زحمت کش است.

وی با اشاره به انواع تولیدات عشایر بیان داشت: عوائد اقتصادی آنها از همین راه است که در سطح کشور سهم قابل توجهی از تولیدات را دارند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید به حوزه تولیدات عشایری توجه شود، گفت: خدماتی که به جامعه عشایری ارائه می شود نیز در جایگاه خودش بسیار با اهمیت از جهت انسانی، الهی و هم پشتوانه ای است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: با همه اهمیتی که عشایر دارند موضوعی که اهمیت بیشتری دارد فرهنگ عشایر است که باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر آلودگی فضا در شهرها، فضاهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی رگه های ناسالمی دارد، گفت: اینها ریشه اصلی در ارتباطات ناسالمی که در طول 200 سال اخیر با غرب ایجاد شده دارد و هر جا بیشتر رابطه داشتند آلودگی فضای فرهنگی بیشتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به وعده هایشان در قبال عشایر عمل کنند

مسئولان به وعده هایشان در قبال عشایر عمل کنند