مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-04-27فرهنگي

ترجمه شاهکار جیمز بالدوین به ایران رسید


نشر نقش جهان، رمان «با کوه در میان بگذار» شاهکار جیمز بالدوین را با مقدمه تونی موریسون و ترجمه محمدصادق رییسی منتشر کرد.

- نشر نقش جهان، رمان با کوه در میان بگذار شاهکار جیمز بالدوین را با مقدمه تونی موریسون و ترجمه محمدصادق رییسی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رمان با کوه در میان بگذار نوشته جیمز بالدوین با ترجمه محمدصادق رییسی و مقدمه تونی موریسون توسط نشر نقش جهان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

جیمز بالدوین یکی از مهم ترین و برجسته ترین نویسندگان قرن بیستم آمریکا است که در طول حیاتش 20 رمان نوشت؛ با کوه در میان بگذار شاهکار اوست.

آن طور که خودش می گفت، اگر قرار بود تنها یک کتاب بنویسد، آن کتاب، با کوه در میان بگذار بود؛ کتابی که از زمان انتشارش 1953 تا امروز، بسیاری در ستایش آن سخن گفته اند، از جمله تونی موریسون برنده نوبل ادبیات 1993 که یادداشتش به عنوان مقدمه ترجمه فارسی آمده است و آذر نفیسی نویسنده ایرانی و خالق رمان لولیتاخوانی در تهران که درباره آن نوشت: جیمز بالدوین در این رمان، زبان منحصربه فرد خود را با ضرباهنگ های انجیل و جَز و سیاهان، و آهنگِ کلامِ هنری جیمز، دیکنز و شکسپیر خلق می کند.

با کوه در میان بگذار یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین کلاسیک های ادبیات آمریکا و جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه شاهکار جیمز بالدوین به ایران رسید

ترجمه شاهکار جیمز بالدوین به ایران رسید