مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-27سياسي

تأمین رایگان پیوندک برای گردوکاران آسیب دیده


نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال پیوندک گردو برای آسیب دیدگان سال گذشته به صورت رایگان تامین می شود گفت: امیدواریم با اجرای طرح سرشاخه کاری مهمترین مشکل تویسرکان یعنی سرمازدگی بهاره محصول گردو برطرف شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدمهدی مفتح بعد از ظهر امروز در بازدید استاندار همدان از پروژه های شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه تلاش ما بر تسریع روند عملیات اجرایی پروژه چهار خطه تویسرکان به کنگاور به عنوان یکی از طرح های مهم شهرستان است اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر در چند قطعه در حال اجراست.

وی گفت: امیدواریم با دستور و تخصیص اعتباری که آقای استاندار مطرح کرد، شاهد سرعت بیشتر کار و بهره برداری قطعات این پروژه باشیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه قرار بر این بود دهه فجر سال گذشته بیمارستان 154 تختخوابی سردار شهید سلیمانی با حضور رییس جمهور افتتاح شود که به دلایلی تاخیر افتاد خاطرنشان کرد: یک طبقه از این بیمارستان برای نقاهتگاه بیماران کرونا پیش بینی شده که شکر خدا تا به حال نیاز به استفاده از این فضا نشده است.

وی در خصوص تامین نیروی انسانی بیمارستان نیز با اشاره به اینکه وزارت بهداشت 20 هزار نفر در دو مرحله مجوز استخدام دارد افزود: در مرحله نخست استخدام 10 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین رایگان پیوندک برای گردوکاران آسیب دیده

تأمین رایگان پیوندک برای گردوکاران آسیب دیده