مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-04-27سياسي

موانع اداری تکمیل زیرساخت شهرک گلخانه ای «گنبد» رفع شود


فرماندار ملایر با اشاره به موانع اداری تکمیل زیرساخت های شهرک گلخانه ای «گنبد» گفت: باید آب، برق، گاز، راه دسترسی، واگذاری قطعات و تسهیلات کشاورزی و صدور مجوزهای لازم و سند تک برگی رسمی برای سرمایه گذاران این شهرک در اسرع وقت انجام پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی ظهر امروز در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان در ملایر  با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همه مسوولان دستگاه های اجرایی موظفند در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید، به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل کنند.

وی با بیان اینکه تمام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بدون تغییر و در کمترین زمان، اجرایی شود افزود: پیگیری و اجرای مصوبات این ستاد ضرورت دارد، لذا با نظر استاندار، جلسه ستاد تسهیل استان را برای دومین بار در شهرستان ملایر برگزار کردیم.

 فرماندار ویژه ملایر در رابطه با موانع احداث شهرک گلخانه ای گنبد ملایر گفت: در دهه مبارک فجر و با حضور استاندار، شهرک گلخانه ای گنبد با مساحت 68 هکتار کلنگ زنی شد و از همان ایام پیگیر واگذاری قطعات و ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران هستیم.

 وی در رابطه با موانع اداری تکمیل زیرساخت های شهرک گلخانه ای گنبد گفت: تقاضا داریم آب، برق، گاز، راه دسترسی، واگذاری قطعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع اداری تکمیل زیرساخت شهرک گلخانه ای «گنبد» رفع شود

موانع اداری تکمیل زیرساخت شهرک گلخانه ای «گنبد» رفع شود