مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-04-27بين الملل

پانزدهمین سالروز خروج نیروهای سوریه از لبنان در انزوا


15 سال پیش نیروهای سوریه به طور کامل از لبنان خارج شدند و آن زمان، این رخداد به نقطه عطفی بین دو کشور تبدیل شد و در سال های بعد، مراسم سالروز آن برگزار می شد اما امروز دیگر کسی به آن توجه نمی کند.

- 15 سال پیش نیروهای سوریه به طور کامل از لبنان خارج شدند و آن زمان، این رخداد به نقطه عطفی بین دو کشور تبدیل شد و در سال های بعد، مراسم سالروز آن برگزار می شد اما امروز دیگر کسی به آن توجه نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، جبران باسیل، رییس جریان آزاد ملی لبنان به این مناسبت سخنرانی کوتاهی ایراد کرد که واکنش هایی به دنبال داشت و قبل از آن نیز حزب الکتائب در لبنان مراسم کوچک نمادینی برای آن برگزار کرد و این تمام چیزهایی است که از این مناسبت باقی مانده است و در خصوص این رویداد و ارزیابی این دوره و خروج سوریه از لبنان همچنان جدال وجود دارد.

اما در سال های قبل در سوریه به آن توجه نشده است و به نظر نمی رسد این مناسب برای کسی مهم و مورد توجه باشد یا کسی مایل باشد در خصوص آن سخنی زده شود.

جبران باسیل در جریان سخنرانی خود به بررسی موضع جریان وابسته به خود در خصوص تحولات لبنان پرداخت و از سالگرد خروج نیروهای سوریه از لبنان سخن گفت و آن را موفقیت حاکمیتی و استقلالی برای تمامی لبنانی ها خواند و تصریح کرد: این رخداد، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین سالروز خروج نیروهای سوریه از لبنان در انزوا

پانزدهمین سالروز خروج نیروهای سوریه از لبنان در انزوا