مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 12:052020-04-27ورزشي

ارسال پیام های صوتی تندرستی برای شهروندان


معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 گفت: برنامه «30 روز، 30 دقیقه پیام ورزش و سلامتی» به ابتکار اداره ورزش منطقه 15 از ابتدای ماه مبارک رمضان به اجرا در آمده است.

- معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 گفت: برنامه 30 روز، 30 دقیقه پیام ورزش و سلامتی به ابتکار اداره ورزش منطقه 15 از ابتدای ماه مبارک رمضان به اجرا در آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر مختاری ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در این طرح پیام های صوتی یک دقیقه ای تندرستی با موضوع تغذیه، علم تمرین، حرکات اصلاحی و ورزش تهیه و برای بهره مندی شهروندان در فضای مجازی منتشر می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات مهیج و برنامه های آموزشی ورزشی که به صورت مجازی توسط کارشناسان ورزش بانوان طراحی شده است، افزود: به دلیل استقبال خوب شهروندان از اجرای برنامه های ورزشی در ایام قرنطینه، مسابقات ورزشی مجازی با همکاری نواحی و مربیان ایستگاه های فعالیت بدنی بانوان در ماه مبارک رمضان برپا شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه در ادامه به تشریح برنامه و مسابقات ورزشی مختص بانوان پرداخت و گفت: برگزاری مسابقه طناب زنی مجازی در دو گروه سرعت و نمایشی در دو رده سنی زیر 10 سال و بالای 10 سال، ارسال کلیپ های علمی و اصولی حرکات تندرستی ویژه کودکان تا سالمندان (زیر نظر استاد دانشگاه و قه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیام های صوتی تندرستی برای شهروندان

ارسال پیام های صوتی تندرستی برای شهروندان