مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 13:062020-04-27سياسي

شهیدشیرودی نام مازندران را بربلندای قله های شهادت طنین انداز کرد


نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید شیرودی گفت: شهید شیرودی نامدارترین خلبان تیزپرواز جهان، نام دیار علویان را بربلندای قله های رفیع شهادت طنین انداز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در پیامی عنوان کرد: شهادت، رهایی بشر برای رسیدن به سرچشمه نور ومعرفت و دلدادگی برای عشق به وصال یار است که در زیباترین شکل جهاد با نثار جان در راه امنیت ودفاع ارزشهای انسانی رقم می خورد.

وی در این پیام آورده است: شهادتی که چراغ هدایت خطه های مختلف ایران اسلامی را روشنایی بخشید و در سایه سار این نور معرفتی و خدایی، دل های مردمان مؤمن را به هم پیوند داد و بر تحکیم حفظ ارزش ها و باورهای الهی گونه مردم قوت داد.

آیت الله لایینی ادامه داد: خطه ولایت مدار استان مازندران نیز قطعه درخشانی از سرزمین رشادت های شهدای والا مقامی همچون شهید علی اکبر شیرودی، نامدارترین خلبان تیزپرواز جهان است که نام دیار علویان را بر بلندای قله های رفیع ایثار و شهادت، طنین انداز کرد.

امام جمعه در این پیام تصریح کرد: خاطره مجاهدت و جانفشانی های شهید بزرگوار شیرودی، این رادمرد عرصه جبهه های نبرد حق علیه باطل در هنگامه جنگ تحمیلی با انجام پروازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدشیرودی نام مازندران را بربلندای قله های شهادت طنین انداز کرد

شهیدشیرودی نام مازندران را بربلندای قله های شهادت طنین انداز کرد