مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-04-27اقتصادي

تامین منابع مالی و مدیریت بودجه از اولویتهای منطقه آزاد کیش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی و امو بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش غلامحسین مظفری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی خلبان در نشستی با مدیرعامل و مدیران شرکت هواپیمایی کیش با اشاره به مشکلات مالی ناشی از تحریم ها و شیوع ویروس کرونا گفت: از نظر بودجه سال سخت را در پیش داریم و با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال روش های تامین منابع مالی و کنترل هزینه و مدیریت بودجه هستیم تا بتوانیم در این زمینه به دولت هم کمک کنیم.

وی ضمن تبریک روز جهانی خلبان به ویژه خلبانان و کادر پروازی شرکت هواپیمایی کیش که به گفته وی، در شرایط شیوع کرونا مسئولانه در جهت برقراری پروازهای این شرکت با رعایت کامل شرایط بهداشتی در راستای ارایه خدمات شایسته به مسافران تلاش می کنند، زحمات این شرکت را ارج نهاده، و از ایثارگری های آنان تشکر و قدردانی کرد.

مظفری گفت: همزمان با نخستین روزهای شیوع این بیماری، هواپیمایی کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و فراهم نمودن آسایش و اطمینان خاطر برای متقاضیان بازگشته از سفر خدمات شایسته ارایه کرده است.

وی همچنین از انتقال نزدیک به یکصد تن بار و تجهیزات پزشکی و درمانی،کادر پزشکی، کیشوندان و مدیران مستقر در جزیره از پنج استان کشور؛ تشکر و قدردانی کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین منابع مالی و مدیریت بودجه از اولویتهای منطقه آزاد کیش است

تامین منابع مالی و مدیریت بودجه از اولویتهای منطقه آزاد کیش است