مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-04-27اجتماعي

مازندران 6 درجه گرم می شود


طبق پیش بینی هواشناسی مازندران از امشب آسمان استان با کاهش ابرناکی همراه است و برای روز سه شنبه آسمانی صاف و افتابی را مردم استان شاهد خواهند بود.

طبق جدول پیش بینی دمایی هواشناسی ، با وجود اینکه فردا دمای هوا در برخی ایستگاه های هواشناسی همچون بلده نور و رامسر بدون تغییر خواهد بود، اما در برخی مناطق کوهستانی همچون پل سفید در گرم ترین ساعات نسبت به امروز تا 9 درجه افزایش خواهد داشت.

شهرهای ساری ، آمل ، بابل، قائمشهر و گلوگاه فردا گرم ترین نقاط استان مازندران خواهند بود و دمای هوا در گرم ترین ساعات به 23 درجه سانتیگراد می رسد.

از طرفی بلده نور با 15 و آلاشت با 12 درجه سانتیگراد فردا خنک ترین شهرهای مازندران خواهند بود.

همانطور که گفته شد دامنه تغییر دما در مناطق کوهستانی مازندران فردا بین 6 تا 9درجه سانتیگراد خواهد بود که این مسئله تسریع در آب شدن برف ها و امکان سیلابی شدن رودخانه ها را نیز دور از انتظار نمی کند.

همچنین تغییر دمایی در این فصل احتمال ریزش و رانش کوه را افزایش خواهد داد که در خصوص محورهای مواصلاتی احتیاط بیشتر رانندگان و توجه آنان را می طلبد.

آخر هفته بارانی ، کاهش دما و خنک شدن هوا پیش بینی هواشناسی نشان می دهد که از شامگاه فردا با ورود سامانه بارشی از سمت غرب استان ، شاهد بارش پراکنده باران و کاهش تدریجی دما خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران 6 درجه گرم می شود

مازندران 6 درجه گرم می شود