مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 15:202020-04-27اقتصادي

کارت اعتباری ویژه فرهنگیان سمنانی در راه است


کارت اعتباری ویژه فرهنگیان عضو صندوق ذخیره در آینده نزدیک در استان سمنان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان، ضمن تقدیر از عملکرد مالی، سود سالانه و توفیقات اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان، از آن به عنوان بستر پس انداز و سرمایه گذاری مناسب برای فرهنگیان کشور و استان یادکرد و سهم الشراکه خود را از سه به پنج درصد افزایش داد.

وی به فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان سمنان توصیه کرد تا با عضویت یا استمرار عضویت و افزایش سهم مشارکت خود و افزایش ضریب نفوذ صندوق، زمینه بهره مندی خود از ارزش افزوده دارایی های صندوق و سود آن را بیش از گذشته فراهم آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان عملکرد مالی، شفافیت و بازسازی اعتماد فرهنگیان را از موفقیت های سال 98 صندوق ذخیره فرهنگیان استان برشمرد و دستاورد آن را قرار گرفتن در 10 استان برتر و موفق کشور در این بخش خواند و اظهار امیدواری کرد: در سال مالی پیش رو، توفیقات بیشتر و جایگاه بالاتری نصیب صندوق گردد.

محمد همتی، مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان سمنان هم گزارشی از اقدامات و برنامه های این صندوق ارائه کرد و از ارائه کارت اعتباری (کیپ کارت)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت اعتباری ویژه فرهنگیان سمنانی در راه است

کارت اعتباری ویژه فرهنگیان سمنانی در راه است