مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 15:202020-04-27اقتصادي

اهدای 10 هزار بسته معیشتی اتاق بازرگانی تبریز به نیازمندان


10 هزار بسته غذایی اهدایی اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برای توزیع بین خانواده های نیازمند استان به شهرستان های مختلف ارسال شد تا بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس ژائله رییس اتاق تبریز  امروز در مراسم اهداء  10 هزار بسته غذایی به خانواده های نیازمند استان اظهار داشت: در ماه هایی که مردم ایران درگیر ویروس کرونا هستند فعالان اقتصادی استان باید بیش از پیش در تامین معیشت خانواده های کم برخوردار ایفاء نقش کنند.

وی ضمن تشریح فعالیت های اتاق تبریز در مواجه با ویروس کرونا  گفت: خوشبختانه بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان و در راس آن هیئت نمایندگان اتاق تبریز در یاری رساندن و کمک به مردم و خانواده های نیازمند و کم برخوردار جامعه در این مقطعه تاریخی نقش مهمی ایفاء کردند و با اهداء مواد ضدعفونی کننده در روزهای آغازین بیماری در جلوگیری از شیوع این ویروس از هیچ کوشش دریغ نکرده اند.

رییس اتاق تبریز در مورد اقدامات اخیر فعالان اقتصادی استان در تهیه و توزیع  10 هزار بسته معیشتی گفت: مدیران بخش خصوصی با توجه به شرایط پیش آمده و ماه مبارک رمضان مقادیر قابل توجهی به این موضوع اختصاص داده اند.

ژائله در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به این نکته که در اولین روزهای ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم، امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 10 هزار بسته معیشتی اتاق بازرگانی تبریز به نیازمندان

اهدای 10 هزار بسته معیشتی اتاق بازرگانی تبریز به نیازمندان