مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 16:052020-04-27سياسي

راه های ارتباطی پنج روستای سیل زده بشاگرد هنوز مسدود است


راه های ارتباطی 5 روستا در منطقه بشاگرد استان هرمزگان پس از گذشت چندین روز از وقوع سیل هنوز مسدود است و 2 روستا در جاسک نیز به طور 100درصد تخریب شده است.

- حسین رییسی منتخب مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به خسارات ناشی از سیل در استان هرمزگان گفت: پس از گذشت چندین روز از وقوع سیل هنوز ارتباط 5 روستا در منطقه بشاگرد با مناطق اطراف قطع است.

وی افزود: رساندن غذای گرم به مردم این مناطق از اولویت و ضروریات برای مردم است و البته بالگردهای نیروی دریایی سپاه کمک هایی را به مردم این روستاها داشته اند.

منتخب مردم میناب در مجلس یازدهم اظهار داشت: نیروهای مسلح از همان ابتدای وقوع سیل در هرمزگان در کنار مردم بودند و پس از سیل نیز همچنان کمک هایی را به مردم این مناطق دارند.

  رییسی خاطرنشان کرد: در جاسک 2 روستا براساس سیل به طور 100درصد تخریب شده اند و یکی از نگرانی های ساکنان این 2 روستای تخریب شده جانمایی مناسب برای روستاها است تا مناطق امنی برای اسکان ساکنان آن ها انتخاب شود.

وی افزود: در میناب نیز اگرچه خانه ها بر اثر سیل خسارات جدی ندیدند اما به دلیل ورود آب به منازل مردم وسایل آنها خراب شده و خساراتی از این جهت به مردم وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های ارتباطی پنج روستای سیل زده بشاگرد هنوز مسدود است

راه های ارتباطی پنج روستای سیل زده بشاگرد هنوز مسدود است