مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 16:202020-04-27اقتصادي

هیچ شرکتی در هرمزگان به دلیل شیوع کرونا حق تعدیل نیرو را ندارد


معاون سیاسی، امنیتی واستانداری هرمزگان با بیان اینکه هیچ شرکتی حق تعدیل نیرو ندارد، گفت: شرکتهای خصوصی و دولتی هرمزگان به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور حق تعدیل نیرو ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید ناجی عصر دوشنبه در کمیسیون کارگری استان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کارگر، افزود: باید به جایگاه مهم و حساس کارگران در پویایی و شکوفایی استان توجه داشته و دغدغه های قشر کارگری در خصوص ثبات شغلی را کاهش داد و این امر بر عهده کارفرمایان و مسئولان امر است.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات کارگران در هرمزگان گفت: نباید این قشر زحمتکش جامعه که در حیات اقتصادی و سیاسی کشور دارای جایگاه ویژه و حائز اهمیت هستند مطالبات عقب افتاده ای داشته باشد و باید این کمیسیون زمینه پرداخت مطالبات معوقه و به موقع آنها را فراهم ساخت.

ناجی خاطرنشان کرد: متولیان امر باید در راستای رفع مشکلات و موانع زندگی کارگران در استان قدم برداشته و اجازه ندهند حق کارگری تضییع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: حفظ حقوق مدنی و اجتماعی، ایمنی کار و کرامت انسانی کارگران از جمله مواردی است که باید همواره مورد توجه و رسیدگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شرکتی در هرمزگان به دلیل شیوع کرونا حق تعدیل نیرو را ندارد

هیچ شرکتی در هرمزگان به دلیل شیوع کرونا حق تعدیل نیرو را ندارد