مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 17:152020-04-27اجتماعي

ساختار جدید سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی اظهارداشت: با تصویب ساختار آرزوی 10 ساله کارکنان به واقعیت پیوست و با این اقدام سازمان وارد دوره بلوغ تشکیلاتی شد.

وی گفت: تصویب ساختار تشکیلاتی از سال 1389 که سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با ادغام چند اداره کل و ستاد ایجاد شد، معطل مانده بود.

حسینی افزود: در سه ماه پایانی سال 98 با انجام کارهای کارشناسی فشرده و مساعدت بخش های مختلف خوشبختانه تلاش ها به ثمر نشست و با تصویب شورای اداری شهرداری تهران در 28اسفندماه ساختار جدید ابلاغ شد.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: با تصویب و ابلاغ ساختار جدید، پست های امانتی حذف شده و کارکنان با دریافت حقوق و مزایای پست خود، احساس تعلق بیشتری نسبت به این سازمان پیدا می کنند.

حسینی افزود: با انجام این مهم، نظاماتی که در شهرداری تهران به لحاظ اداری، استخدامی و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان حاکم است، مانند تبدیل نیروهای هادیان شهر به خدمات اداری شهر برای این سازمان هم صدق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سال 1388 طرح ادغام واحدهای کاری پنجگانه شامل شرکت خدمات اجتماعی و رفاهی تهران، ستاد کار آفرینی، اداره کل آسیب های اجتماعی، معاونت مشارکت های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار جدید سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصویب شد

ساختار جدید سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصویب شد