مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 18:202020-04-27اجتماعي

شیوه و زمان امتحانات و ارزشیابی پایان سال مقاطع مختلف تحصیلی


برای پایه دوازدهم طبق روال هر سال، آخر اردیبهشت پایان سال تحصیلی خواهد بود و امتحانات از 10 یا 17 خرداد آغاز و تا یک هفته از تیر ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی عصر امروز (دوشنبه) در نهصدوهفتادو چهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، با تسلیت رحلت آیت الله امینی و تجلیل از نقش ایشان در امر تربیت، اظهار داشت: پس از ورود بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش، باید تکلیف آموزش را مشخص می کرد.

وی افزود: اگر تعطیلی کوتاه مدت باشد نظام آموزشی خیلی دچار اشکال نمی شود اما چون بواسطه این بیماری فراگیر تعطیلات طول کشید ما باید کاری می کردیم لذا ابتدا به سراغ ارائه آموزش ها از طریق تلویزیون و همچنین ارائه آموزش ها در فضای مجازی و پیام رسان ها رفتیم و نهایتاً به ایجاد شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) اقدام کردیم.

حاجی میرزایی گفت: راه اندازی شبکه آموزشی با این حجم و گستردگی که قرار است 15 میلیون دانش آموز را پوشش دهد در این زمان کوتاه بسیار سخت و نیازمند تلاش مضاعف است لذا با تلاش های شبانه روزی که بدون وقفه در دو ماه اخیر صورت گرفت سعی ما براین بود تا برخی از مشکلات کاملاً رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه و زمان امتحانات و ارزشیابی پایان سال مقاطع مختلف تحصیلی

شیوه و زمان امتحانات و ارزشیابی پایان سال مقاطع مختلف تحصیلی