مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 18:352020-04-27ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


استقرار سامانه قوی بارشی بر روی استان اصفهان، هوای نصف جهان در فروردین 99 از 98 بدتر بود، احترام نظامی فرمانده ارتش به مدافعان سلامت شهرضا، کمیته استیناف رای به برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان داد، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می کنید: استقرار سامانه قوی بارشی بر روی استان اصفهان کارشناس مسؤول پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: از اواسط روز چهارشنبه تا پنجشنه یک سامانه قوی بر روی استان اصفهان مستقر می شود.

هوای نصف جهان در فروردین 99 از 98 بدتر بود/ اصفهان از تهران آلوده تر است؟ نوروز 99 در حالی سپری شد که تبلیغات گسترده به ماندن در خانه تشویق می کرد و در عمل هم به گفته مسؤولان به کاهش 80 درصدی ترددها منجر شد، با این وصف انتظار می رفت اصفهان در تمامی روزها نوروز هوای پاکی را تجربه کند، اما این اتفاق رخ نداد و حتی وضعیت از فروردین 98 هم بدتر شد.

احترام نظامی فرمانده ارتش به مدافعان سلامت شهرضا+تصاویر احترام نظامی فرمانده ارشد گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا به کادر درمانی بیمارستان صاحب الزمان (عج)، شهرضا محل نگهداری بیماران کرونایی، لحظه ای دیدنی و ستودنی را خلق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته