مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 22:102020-04-27اجتماعي

طرح «پرداخت آنلاین» به زودی در ناوگان تاکسیرانی تربت حیدریه اجرایی می شود


مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه گفت: به زودی طرح هوشمند سازی پرداخت الکترونیکی کرایه یا پرداخت آنلاین در ناوگان تاکسیرانی این شهر اجرا می شود.

- محسن قندهاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: به زودی طرح هوشمند سازی پرداخت الکترونیکی کرایه یا پرداخت آنلاین در ناوگان تاکسیرانی این شهر اجرا می شود.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه افزود: پیش از این خبری مبنی بر اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی ها عنوان شد که پس از پیگیری انجام شده و فراخوان از شرکت های واجدالشرایط، متاسفانه به علت راضی نبودن از نحوه اجرای آن در شهر های پایلوت و از طرفی همزمان شدن با تحریم ها و افزایش بیش از حد قیمت دستگاه موضوع مذکور منتفی شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری های انجام شده از سازمان ارتباطات و فناوری شهرداری مشهد در خصوص پروژه در دست اقدام استفاده از طرح QR برای پرداخت کرایه به صورت آنلاین (مانند سیستم پرداخت آنلاین اسنپ) و رضایت نسبی تاکسیرانان و مسافرین از این طرح پس از عبور از وضعیت خط قرمز بیماری کرونا ویروس زمینه حضور از شرکت های مدنظر پیگیری و اقدام می شود.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه اضافه کرد: در فاز اول اجرای این طرح، 100 دستگاه تاکسی بی سیم (133) به پرداخت الکترونیکی مجهز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پرداخت آنلاین» به زودی در ناوگان تاکسیرانی تربت حیدریه اجرایی می شود

طرح «پرداخت آنلاین» به زودی در ناوگان تاکسیرانی تربت حیدریه اجرایی می شود