مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-04-27سياسي

از چیتاب تا دهدشت؛ عزم مثال زدنی امام جمعه جوان در خدمت به مردم


امام جمعه دهدشت که با روحیه جهادی و مردمداری زیرساخت های چیتاب را فراهم آورد این بار با عزم راسخ مسیر خدمت را در کهگیلویه ترسیم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، روحیه جهادی و مردمداری حجت الاسلام وحدانی فر در چیتاب زبانزد عام بود این ویژگی ها نه در کسوت امام جمعه بلکه به عنوان یک روحانی جوان و دغدغه مند از او شخصیتی محبوب و ماندگار ساخت.

با پیگیری مداوم و تلاش همه جانبه امام جمعه سابق چیتاب نه تنها این شهر بخش کبکیان را از خدمات در همه حوزه ها برخوردار کرده است و به گفته وحدانی فر زیرساخت ها به گونه ای فراهم شده که کارها روی ریل قرار گرفته خدمت را تسهیل بخشیده است.

لمس دستاوردهایی به عمق یک باور در بخش کبکیان و چیتاب با تحولات زیرساختی ایجاد شده در این بخش اراده و عزم راسخ این نیروی فعال و پا ی کار را ملموس تر کرده است و روزی که به عنوان امام جمعه دهدشت راهی کهگیلویه شد ادامه مسیر خدمت جهادی وی ترسیم شد.

 با توجه به تعطیلی محافل مذهبی و نماز جمعه تا پایان بیماری کرونا امام جمعه دهدشت از زمان حضورش در کهگیلویه ضمن عمل به رسالت دینی خود در فضای مجازی، ارتباط مردمی و رسیدگی به مطالبات آنها را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از چیتاب تا دهدشت؛ عزم مثال زدنی امام جمعه جوان در خدمت به مردم

از چیتاب تا دهدشت؛ عزم مثال زدنی امام جمعه جوان در خدمت به مردم