مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-04-28اقتصادي

250 کیلومتر راه روستایی شهرستان میامی بهسازی شد


رییس راه و شهرسازی میامی از انجام 250 کیلومتر عملیات بهسازی و تسطیح راه های روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: هزار و 200 تن آسفالت به صورت لگه گیری در این راه ها استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی ساغری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره راه میامی، ضمن بیان اینکه طی سال 98 تسطیح و تیغه کشی 250 کیلومتر راه روستایی این شهرستان صورت گرفته است، ابراز کرد: تیغه کشی راه های روستایی در بخش مرکزی و کالپوش در سه مرحله، یکی از اقدامات شاخص راه و شهرسازی در حوزه راه های روستایی طی سال گذشته است.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و200 تن آسفالت گرم در سطح حوزه های استحفاظی میامی لکه گیری شده است، افزود: رفع افتادگی شانه راه های روستایی شهرستان با تراشه آسفالت به طول 30 کیلومتر در محور عباس آباد-کاهک از دیگر اقدامات این اداره در سال گذشته بوده است.

ایجاد راه اضطراری برای کالپوش رییس اداره راه و شهرسازی میامی، ابراز کرد: در راستای ارتقای محورهای پرتردد روستایی در شهرستان بارریزی دهانه پل ها در محدوده عباس آباد- میاندشت، رفع انسداد محورهای مواصلاتی و ارتقای آنها طی سال 98 انجام شده است.

ساغری با بیان اینکه ساخت راه دسترسی اضطراری حسین آباد کالپوش از جمله اقدامات برجسته دیگر راه و شهرسازی میامی طی سال 98 بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 کیلومتر راه روستایی شهرستان میامی بهسازی شد

250 کیلومتر راه روستایی شهرستان میامی بهسازی شد