مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 03:562020-04-28بين الملل

ناوشکن ارتش ژاپن راهی خاورمیانه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ژاپن تایمز روز سه شنبه نوشت این ناو که حامل نیروهای نظامی و تدافعی ارتش این کشور است از منطقه کاناوا به سمت آبهای خاورمیانه حرکت کرده است.

- یک روزنامه ژاپنی گزارش کرد که به رغم شیوع ویروس کرونا ، رزمناو این کشور پایگاه یوکوسوکا را به مقصد خاورمیانه ترک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ژاپن تایمز روز سه شنبه نوشت این ناو که حامل نیروهای نظامی و تدافعی ارتش این کشور است از منطقه کاناوا به سمت آبهای خاورمیانه حرکت کرده است.

گزارش حاکی است که این رزمناو ارتش ژاپن قرار است برای مقابله با دزدان دریایی در آبهای خاورمیانه و سواحل آفریقا به گشت زنی بپردازد.

این ناو که اونامی نام دارد در صورتی که در جریان این ماموریت با مشکلی چون شیوع ویروس کرونا مواجه شود ، به ژاپن باز خواهد گشت.

ارتش به نیروهای ناو هشدار داده است که نباید در فضاهای بسته حضور پیدا کنند ارتباطاتشان باید به حداقل برسد و از حضور در مکان های پرجمعیت خودداری کنند.

معاون دریادار هیرویوکی کاسویی فرمانده ناوگان دریایی ژاپن قبل از ترک ناو گفت : باید تمامی موارد احتیاط مراعات شود همه باید هر اقدامی لازم است انجام دهند تا به کرونا مبتلا نشوند و وظایف خود را بخوبی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوشکن ارتش ژاپن راهی خاورمیانه شد

ناوشکن ارتش ژاپن راهی خاورمیانه شد