مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-04-28سياسي

بازار جدید ماهی با رفع نواقص و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شروع بکار می کند


استقرار نماینده دامپزشکی و اتحادیه آبزیان در محل بازار ماهی جدید ضروری است و محلی برای این منظور توسط مدیریت بازار در نظر گرفته شده است.

- بندرعباس - فرماندار بندرعباس گفت: استقرار نماینده دامپزشکی و اتحادیه آبزیان در محل بازار ماهی جدید ضروری است و محلی برای این منظور توسط مدیریت بازار در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیز الله کناری در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس که در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات اعضا حاضر در جلسه گفت: تلاش و زحمات زیادی برای ساخت و بهره برداری از بازار ماهی فروشان جدید صورت گرفته اما نواقصاتی هم وجود دارد که برخی از آنها در شرایط جدید مشاهده شده است که باید سریعاً برابر نظر مرکز بهداشت برطرف شود تا مجدد فعالیت آن آغاز شود.

کناری در ادامه افزود: غرفه هایی که تا این لحظه اقدام به تجهیز آن نشده، بهتر است با نظر علوم پزشکی تجهیز شوند خصوصاً جنس سینی های عرضه ماهی.

وی بیان داشت: مدیریت بازار ماهی جدید بررسی کند جهت نصب فن های تهویه هوا بر روی درب و پنجره های بازار تا هوای بیشتری در محیط بازار در جریان باشد و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محیط بازار بعد از بازگشایی انجام شود و استفاده از ماسک و عینک های مخصوص و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار جدید ماهی با رفع نواقص و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شروع بکار می کند

بازار جدید ماهی با رفع نواقص و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شروع بکار می کند